Koncentrujemy się na działaniach, które w codzienne życie firm wprowadzają nowe emocje, więcej niż służbowe zainteresowanie, oczekiwanie na coś niezwykłego, czy po prostu na dobrą zabawę
Konferencje dla partnerów handlowych, wyjazdy integracyjne, motywacyjne i szkoleniowe dla pracowników, imprezy jubileuszowe, eventy wprowadzające na rynek nowy produkt czy usługę lub wspierające markę zwykle przynoszą ich uczestnikom mnóstwo pozytywnych wrażeń.
Udane wydarzenie firmowe daje konkretne efekty: wzrost sprzedaży, poprawę relacji z klientami, pozytywne nastroje w zintegrowanym, zmotywowanym i identyfikującym się z pracodawcą zespole pracowników, świadomość zaangażowania firmy w życie lokalnej (i nie tylko) społeczności.
Podsumowując: profesjonalnie przygotowane i z sukcesem przeprowadzone wydarzenie firmowe buduje wizerunek przedsiębiorstwa w jego otoczeniu biznesowym i społecznym przynosząc wielowymiarowe i długofalowe korzyści.
Event? Konferencja? Wyjazd integracyjny, motywacyjny czy szkoleniowy? Oryginalny prezent?
Mamy pomysły i umiemy je realizować, wiemy na co zwrócić uwagę i czego szczególnie dopilnować. Poświęcamy cały nasz czas i uwagę, aby minimalizować zaangażowanie klientów w szczegóły organizacji realizowanych przedsięwzięć, jednocześnie dbając o to, by byli oni doskonale zorientowani w postępie przygotowań i mieli wpływ na istotne z ich punktu widzenia elementy.
Każde wydarzenie firmowe powinno odpowiadać strategii komunikacyjnej firmy i eksponować cele oraz wartości, którym hołduje organizacja. Eventy firmowe należą do grupy najbardziej skutecznych narzędzi komunikacji. Kluczowe znaczenie ma w ich przypadku bezpośredni kontakt z odbiorcami i pozytywne emocje związane z wydarzeniem. Emocje te, a także świadomość istnienia firmy/marki/produktu/, są udziałem nie tylko uczestników (adresatów) danego wydarzenia, ale też wszystkich podmiotów, biorących udział w jego organizacji, co zwielokrotnia efektywność tego rodzaju przedsięwzięć.
Event daje okazję, aby w wyjątkowych okolicznościach i atmosferze przekazać jego uczestnikom i otoczeniu najważniejsze dla firmy informacje, zmotywować i zintegrować zespół, a także tworzyć w świadomości odbiorców przyjazny wizerunek danej organizacji.
Dobrze poinformowany, identyfikujący się z pracodawcą pracownik, doceniony kontrahent czy też klient, mający świadomość jakości, marki oraz aktywnego zaangażowania danej firmy w pozabiznesowe, prospołeczne formy działalności są oddanymi jej ambasadorami, na których można liczyć w różnych sytuacjach, szczególnie tych kryzysowych.
Współcześnie, właściwie w każdej dziedzinie życia: gospodarce, nauce, biznesie czy sporcie, sukces osiąga się grą zespołową. Mocna, dobrze poinformowana, zintegrowana i odpowiednio zmotywowana grupa pracowników i klientów może stanowić o konkurencyjnej przewadze firmy
My pomagamy ją tworzyć.